19 ene 2015

Ven para o blogue e gaña...

Xa temos a primeira participación no concurso. É pola modalidade fas fotos? A foto é de Mar Otero, alumna de 2º de bacharelato. A autora acompañou a foto cun texto que tamén reproducimos. Preme nas imaxes para velas mellor.

https://sites.google.com/site/cousasblog/Mar%20Otero.%20SAM_2805.JPG?attredirects=0


https://sites.google.com/site/cousasblog/Mar%20Otero.%20SAM_2806.JPG?attredirects=0"La foto principal que quiero presentar es la de la boca de la chimenea ampliada. La otra no me gusta demasiado porque las casas que salen fastidian un poco la composición, pero me interesaba que se viera el contexto. Esto pasa a menudo en mi barrio y teóricamente entra dentro del límite de contaminación atmosférica que se permite, pero aún así no me parece normal que al tocar las plantas de la calle se te manchen los dedos de negro. Aquí hay gente que tiene tierras de cultivo y comen toda la porquería que absorben su huertos."

No hay comentarios:

Publicar un comentario